Nacionalna središnjica za usklađivanje traganja i spašavanja na moru (MRCC Rijeka) zaprimila je jutros u 6.10 sati posredstvom Obalne radio ...
Nacionalna središnjica za usklađivanje traganja i spašavanja na moru (MRCC Rijeka) zaprimila je jutros u 6.10 sati posredstvom Obalne radio postaje ORP Splitradio poziv sa stranoga motornog broda koji se nasukao na obalu otoka Visa, o čemu je Središnjica obavijestila Lučku kapetaniju Split, nadležnu Lučku ispostavu Vis, Pomorsku policiju i Obalnu stražu RH.
Odmah po zaprimljenoj dojavi djelatnici Lučke ispostave Vis sa službenicima Pomorske policije otplovili su na poziciju nasukanja gdje su utvrdili da se teretni motorni brod naziva „Koralle“ moldavske zastave, dužine 80,6 metara, 4,8 metara gaza, sa sedam članova posade, koji prevozi kukuruz prema grčkoj luci Pervez nasukao na sjeveroistočnoj strani otoka Visa. U trentku nasukanja nitko od članova posade nije ozlijeđen.
Očevidom su utvrđena oštećenja na pramčanom dijelu borda u vidu oderotina i udubljenja brodske oplate ispod razine mora, no srećom bez proboja trupa, dok je najveće oštećenje pretrpio prednji lijevi potisni / manevarski propeler koji je izvan funkcije. Prodora mora unutar brodskog trupa srećom nema kao niti curenja pogonskoga goriva te će se po okončanju očevida započeti sa postupkom odsukanja.
Na pozciji nasukanja nije zabilježeno onečišćenje mora, a djelatnici splitske Kapetanije i viške Ispostave u suradnji sa službenicima Pomorske policije provde očevidne i istražne radnje o uzrocima nasukanja moldavskoga teretnjaka.
Odmah po zaprimljenoj dojavi djelatnici Lučke ispostave Vis sa službenicima Pomorske policije otplovili su na poziciju nasukanja gdje su utvrdili da se teretni motorni brod naziva „Koralle“ moldavske zastave, dužine 80,6 metara, 4,8 metara gaza, sa sedam članova posade, koji prevozi kukuruz prema grčkoj luci Pervez nasukao na sjeveroistočnoj strani otoka Visa. U trentku nasukanja nitko od članova posade nije ozlijeđen.
Očevidom su utvrđena oštećenja na pramčanom dijelu borda u vidu oderotina i udubljenja brodske oplate ispod razine mora, no srećom bez proboja trupa, dok je najveće oštećenje pretrpio prednji lijevi potisni / manevarski propeler koji je izvan funkcije. Prodora mora unutar brodskog trupa srećom nema kao niti curenja pogonskoga goriva te će se po okončanju očevida započeti sa postupkom odsukanja.
Na pozciji nasukanja nije zabilježeno onečišćenje mora, a djelatnici splitske Kapetanije i viške Ispostave u suradnji sa službenicima Pomorske policije provde očevidne i istražne radnje o uzrocima nasukanja moldavskoga teretnjaka.
COMMENTS